Днес нашият и вашият любим център за красота навършва 5 години. 5 години приключение, приятелство и грижа! Prime Aesthetic Center е сбъдната мечта, както за Диляна и Даниел Ковачеви, които стоят зад идеята на проекта, така и за всеки един от членовете на екипа. А те всички заедно сбъдват мечтите на посетителите да бъдат красиви и привлекателни. Всеки, който прекрачи прага на центъра, става част от приятелски кръг на Prime.
Prime Aesthetic Center е не просто център за красота, а доверено място за приятели, където всеки получава грижа, дискретност и решение на конкретен проблем.
Центърът стартира като специализиран за лазерна епилация, но постепенно разширява портфолиото си с модерни естетични терапии за лице и тяло. Залага на най-висок клас технологии с клинично доказан ефект и безопасност. А най-отличителният знак е персоналното отношение и подход, които всеки клиент получава, оставяйки се в ръцете на сертифицирани експерти.
Терапевтите – посланици за красота
Добрият резултат в естетичните терапиите се определя не само от високотехнологичната апаратура и от експертизата на специалиста, който извършва процедурата. Важно условие е подходът на терапевта и доколкото е способен да прояви емпатия и да подкрепи психологически клиента в процеса на промяната. Да спечели доверието му, да му вдъхне увереност и кураж.
Андреана е най-новият член на екипа на Prime Aesthetic Center. Избира работата, защото е отговорна и интересна, и й носи огромно удовлетворение.
Ади обясни, че много често терапевтите виждат резултатите със своето професионално око още след първата процедура, докато на клиентите им отнема повече време. Спомня си за една дама, която избира да комбинира две процедури и постига страхотни резултати. Клиентката има динамично ежедневие и не може да ходи на тренировки, но докато провежда терапията спазва хранителен режим и следва стриктно препоръките на терапевтите. С Nuera редуцира обиколката си и подкожните мазнини, а с другия апарат Wonder стимулира мускулите и успява да изгради мускулна маса. В самото начало има съмнение дали ще успее да постигне желания силует, но след курса е настина удовлетворена, щастлива и благодарна. Резултатите са повече от видими и добри. Осъзнава го, когато започва да получава комплименти, които я радват стимулират още повече.
“Много често клиентите са преднамерени и скептични, когато първоначално обсъждаме резултатите и периода, за който можем да ги постигнем. Но след определен брой процедури, започват да виждат разликите и с всяко следващо посещение да се чувстват все по-добре. Удовлетворението на хората много ме зарежда, дава ми силна мотивация да искам и да се старая да постигна и невъзможните резултати. А те никога не закъсняват.”, разказа Ади.
Преди да е терапевт в Prime Aesthetic Center, Силвия първо става клиент. По образование е акушерка. Споделя, че започва работа в центъра случайно, но е убедена, че е съдбовно.
“С повечето клиенти, с които се срещаме в Prime, се познаваме от медицинския център, където работех преди това. Общуването с хората и това, което постигаме заедно, ме движи. Не мога да си представя да работя на друго място. Имаме много доволни клиенти. И много от тях преди срещата с нас нямат висока самооценка и не се харесват. Щастлива съм, че с времето успяваме да повлияем и да им помогнем да видят своята красота. С нашите процедури, стимулирайки естествените процеси в тялото, помагаме на хората да разкрият своето привлекателно лице. Удоволствието и пълнотата от постигнатото са необясними като емоция. Това осмисля всичко. Тази емоция е неповторима“.
Яна е част от Prime Aesthetic Center от 4 години. Споделя, че основният стимул в работата й е, когато успее да върне самочувствието на своите клиенти и да разреши даден проблем.
„Нашата роля е и психологическа. Освен естетическа терапия, специалистът трябва да може и да умее приложи и психотерапия. Да визуализира крайния резултат на клиента още преди той да го е видял и да го убеди, че може да го постигне.
„Една жена беше преминала през диагнозата рак и през лечение, което й беше повлияло много депресиращо и потискащо. Когато дойде в центъра, тъкмо бяха отпаднали маските и тя беше много разочарована, защото не се харесваше и се срамуваше да си покаже лицето. Беше събирала смелост дълго време преди да дойде, защото е мислила, че в нашия център идват красиви жени. А сама себе си не считаше за красива. Това много ме натъжи и амбицира да искам да променя мнението й себе си. Сближихме се и тя остана с много топли чувства към центъра след лечението. След като успяхме да се справим с косъмчетата по лицето й, които я тревожеха, тя продължи да идва за други процедури. С личното отношение към клиентите ние печелим приятели.“
Таня е в Prime Aesthetic Center от първия ден и от откриването. Завършила е „Физиотерапия и рехабилитация“ в Медицинския университет в София.
„В много от случаите, клиентите споделят, че са изпратени от дерматолози поради враснали косми, проблеми с възпалени фоликули и последващи белези. Все по-често ни посещават по препоръка на приятели, които са останали доволни. Има такива, които започват при нас, но решават да продължат на друго място. И много бързо се връщат отново, като видят разликата в обслужването, обстановката, резултатите. Хората търсят качеството, знаят, че апаратурата е добра, но остават заради отношението. Идват не само заради резултатите и процедурите, а защото се чувстват добре в центъра. Много пъти ставам свидетел как след известно време се променя походката, изражението на лицето на клиента, самочувствието. И когато ти си причина за тази промяна, усещането за значимост и удовлетворение е несравнимо!“
Успехът на бранда се определя от оценката на клиентите
Според управителя на Prime Aesthetic Center Диляна Ковачева ключът към успеха на бранда е перфектната симбиоза, която успяват да постигнат с екипа и с всички партньори, с които работят заедно.
„Успехът се измерва със стойността, която носим за клиентите, с добрите резултати и с удовлетворението на хората, които идват в центъра. 80% от нашите нови клиенти ни избират защото са получили препоръка от приятели. И това за нас е сбъдната мисия и мечта. Така нашата работа и усилия са остойностени и осмислени. Клиентите ни оценяват качеството на услугите и личното отношение, което получават. И се връщат, защото имат нужда от тази емоция.“