На 19 април Prime Aesthetic Center навършва 4 години. - Prime Aesthetic Center

На 19 април Prime Aesthetic Center навършва 4 години.

На 19 април Prime Aesthetic Center навършва 4 години. Времето в добра компания минава неусетно. 4 години приятелство, споделени емоции, свобода, подкрепа и грижа. Но и щастие и благодарност в очите на посетителите. Всеки, който прекрачи прага на центъра, си тръгва с вълнение и очакване на следващото посещение. Защото най-важно е отношението. Хората обичат да се връщат там, където се чувстват значими и получават лична грижа, адресирана към техните персонални потребности.

Управител на Prime aesthetic center

За важните неща в естетичния бизнес разговаряме с Диляна Ковачева, управител на Prime Aesthetic Center.

 

– Каква беше идеята при създаването на Prime Aesthetic Center и 4 години по-късно проработи ли си концепцията?

– Prime Аesthetic Center е създаден с много любов и с ангажимент да отговори на все по-завишените изисквания на клиентите да получат качествени, надеждни и безвредни естетични процедури. Започнахме с процедури за лазерна епилация и постепенно разширяваме портфолиото и добавяме нови терапии според запитванията на нашите клиенти. Всяка следваща стъпка е резултат от комуникацията с хората и според потребностите на посетителите на центъра.

4 години по-късно центърът има над 3000 лоялни и доволни клиенти и над 8000 извършени процедури. Няма как да не сме щастливи. Непрекъснато се усъвършенстваме и търсим нови възможности да предоставим наистина добри и дълготрайни естетични резултати. Разполагаме с последно поколение ефективни и безопасни медицински апарати за лазерна епилация, за подмладяване и възстановяване на кожата на лицето, контуриране и стягане на тялото, премахване на целулит, намаляване на обиколките.

Това са технологии, произведени от световни лидери в сферата на естетиката и медицината и преминали клинични изпитания, защото това е гаранция за безопасност и качество.

 

– Какво ви отличава в подходa към клиента?

Личното отношение и лоялността към всеки клиент. И най-ценното е, че имаме доверието и приятелството на хората. Всички сме емоционално ангажирани и отдадени на работата си. Умеем внимателно да изслушваме болките на клиентите и да предложим решение, като се отнасяме с грижа. Помагаме им да се харесват и да се чувстват уверени с външността си. А когато човек се чувства в хармония със себе си, нищо не може да го спре по пътя към мечтите.

 

– А как да разберем дали дадена процедура ще има резултат за нас?

– Първата стъпка при избор на правилна естетична процедура е консултацията със специалист. Всеки наш нов клиент получава безплатна консултация и персонална програма с включени най-подходящите процедури за постигане на конкретен резултат, който е бил обсъден предварително. Поставяме си реалистични очаквания, които дори надминаваме. Самите процедури се извършват по алгоритъм, съобразен с индивидуалните особености и нуждите на всеки посетител.

 

– Коя е запазената марка на Prime Aesthetic Center?

Ние не предлагаме просто процедури, а решаваме конкретни проблеми с добър и очакван резултат. Всяко едно посещение в центъра е емоция, свързана с приятно изживяване. Възможност за нашите клиенти да се откъснат от ежедневието и да се отпуснат под грижите на доверени приятели. Да се почувстват щастливи, че правят нещо специално за себе си. И в същото време получават като добавена стойност здрава кожа и повече самочувствие.

 

– Естетичният бизнес доста се разви през последните години, броят на салоните за красота също се увеличи. Кое трябва да е водещото за клиента при избор на място за лазерна епилация или друга разкрасителна процедура? Как да се ориентира къде да отиде?

– Отношението към клиента винаги ще е във центъра заедно с ползите, които той получава. Екипът и технологията са водещи. И разбира се, много други детайли са важни – локация, екстериор и интериор, паркинг, програми за лоялност.

 

Успяхме да съберем изключителен екип, всеки един от терапевтите работи със страст и отдаденост. Екипът ни се състои от медицински лица и сертифицирани специалисти, преминали висококвалифицирани обучения. Технологията има значение, но е и важно терапевтът да има опит и знае как да използва най-добрите параметри на технологията, за да постигне най-добрия резултат. Не може да си добър терапевт, ако не обичаш хората. И клиентите го усещат винаги.

 

През всички години от началото на създаването на центъра до нас е нашият основен дистрибутор и бизнес партньор Бул Мед Консулт, на който се доверяваме за избора на последно поколение апаратура от водещи производители. С осигурени адекватна поддръжка, маркетинг подкрепа и сертифицирани обучения.

 

Всички тези предимства получават нашите клиенти. Затова и коефициентът на удовлетвореност е много висок.